.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اقدام شايسته ابراهيمي؛
ميهماني معاون استاندار و ميزبان متفاوت
رهگذراني كه از اين مسير مي گذرند درحاشيه خياباني كه اين ساختمان شيك وبلند قرار دارد،كنار جاده خاكي پراز سنگ ريزه ،خانه اي با چوب چپر وچند تيكه پارچه مندرس رنگ و رو رفته ساخته شده را مي بينند كه چهار نفر درآن فقط نفس مي كشند تا زنده بمانند ...
ميهماني معاون استاندار و ميزبان متفاوت

وقتي از مركز استان 5 كيلومتر خارج وبه سمت قائم شهر حركت مي كني دركنار جاده ،هتل مجللي را مي بيني كه شايدهزينه يك شب اقامت درآن، رقم قابل توجهي براي اقشار متوسط جامعه باشد.

اما چند شبي است كه رهگذراني كه از اين مسير مي گذرند درحاشيه خياباني كه اين ساختمان شيك وبلند قرار دارد،كنار جاده خاكي پراز سنگ ريزه ،خانه اي با چوب چپر وچند تيكه پارچه مندرس رنگ ورو رفته ساخته شده را مي بينيد كه چهار نفر درآن فقط نفس مي كشند تا زنده بمانند.

پدرمريض وفقيري كه ازروي ناچاري وبدبختي با همسر قدتكيده ،دختر رنگ ورو رفته وپسر خجل خود دروضع اسفباري دراين به اصطلاح خانه محقر خود شب را صبح مي كنند.

اما امشب اين خانواده ميزبان يك ميهمان متفاوت هم بود. وقتي وضعيت اين خانواده را به هادي ابراهيمي ،معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران از سوي رييس روابط عمومي استانداري خبردادند،درحالي كه ساعت 11 شب را نشان مي دادتصميم گرفت به اتفاق كمال رستمعلي ،بعد از يك روز كاري سخت وملاقات با حداقل 50 نفر از مردم استان كه براي حل مشكلات خود به دفتر وي آمده بودند به ديدار اين خانواده برود.

ابراهيمي به دور از تشريفات ودركمال سادگي وخوشرويي درخانه محقر پارچه اي آنها نشست وبه حرف هاي پدر ومادروفرزندان آنها گوش داد ومشكلاتشان را يادداشت كرد.

معاون نماينده عالي دولت دراستان بعد از اينكه پاي درد و دل اعضاي اين 4 نفر نشست نگاهي به چهره هاي متاثر و زرد دختر وپسر آنها نمود وگفت: بسيار مايل است كه حداقل امشب را از آنها درمنزل خودش پذيرايي كند تافردا وضعيت آنها را سروسامان دهد ولي اصرار وي باعث نشد كه اعضاي اين خانواده اين دعوت را قبول كنند.

ابراهيمي دراين ديدار به رييس روابط عمومي درخصوص پيگيري براي تهيه لوازم مورد نياز اين خانواده ونيز تمهيدات لازم براي اسكان آنها ورفع وضعيت اسف بار آنها تا حصول نتيجه دركوتاهترين زمان دستوراتي صادركرد ومقرر نمود تا صبح فردا مديران كل بهزيستي ، كميته امداد،هلال احمر ودفتر ارزيابي وعملكرد استانداري با فرماندار شهرستان ساري با حضور در آن محل ، اين خانواده را از وضعيت بحراني نجات دهند.

ساعت نيمه شب را نشان مي داد كه معاون استاندار قصد تنها گذاشتن ميزبان خود را داشت اما روح بلند ومنش دستگيري مستندان ابراهيمي باعث گرديد دوباره از ته دل از آنها بخواهد كه امشب را به وي افتخار دهند ودرمنزلش آرام بگيرند اما باز هم فايده نداشت واز هم خداحافظي نمودند تا فردا صبح كه نتيجه اين اقدام زيبا وانساني معاون استاندار به گوش مسئولين شهري ساري برسد تا شايد به جاي درگيري هاي بي مورد ،جناحي وسياسي به حل مشكلات .... برسند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 30 تير 1389
ای برار ونه دست چی بر انه اینم فقط ریا هسته
عالی 30 تير 1389
آقای ابراهیمی
این کار نمادین اگر برای رضا خدا باشد خوب است چرا در بوق و کرنا
از این قبیل زیاد هستند کافی است مقدار از آن فضا بیرون بیایی
غلط انداز 30 تير 1389
مقصر اصلي وجود فقر تا بدين اندازه كيست؟

آقاي غلط انداز نكنه مي خواهي به اين كار انساني و شرافتمندانه آقاي معاون ايراد وارد بكني؟ ببينيد يكي مي گفت توي همين ساري كه ظاهراً‌ پيشرفته ترين شهر ادعايي شما هستش و كلي به خاطر مركز استان بودن قيافه مي گيره و باد به غبغب مي اندازه كه انگاري از دماغ فيل افتاده تعداد زيادي از اين دست خونه ها مي توني پيدا بكني كه با چند تا تكه چوب مثل دستشويي هاي صحرايي به هم ميخ كرده و روي او رو با حلبي هاي روغن نباتي پوشونده و ديواره اون رو گل مالي كرده و داخلش كه همه اش به 10 متر هم نمي رسه يك زن و دو دختر خردسالش دارن زندگي مي كنن. حالا چرا اينا از چشم كميته امداد دور مي مونه نمي دونيم و اونهمه پول كه از دولت و مردم و تاسيسات اقتصادي در مي آرن رو چيكار مي كنن كه از روي صدقه و با هزار منت يك چندتايي رو ماهيانه چن هزار تومن كه خرج آب خوردنشون هم نمي شه بهشون ميدن خدا ميدونه!!!

من به اين آقا معاون به خاطر اين روحيه اش احسنت مي گم ولي سوالم اينه كه واقعاً مقصر اصلي اين همه فقر كيه؟ حكومت و مسئولان ريز و درشت چقدر خودشون رو مقصر مي بينند؟ آيا اون حرص و خون دل خوردن علي (ع) در اينا هم وجود داره؟ آيا همه معاونا مثه آقا ابراهيمي هستند يا ايشون هم داره يك كار نمادين و دكوري انجام ميده كه فردا نماينده اي يا وزيري بشه؟ آيا آقا استاندار كار معاوناشو كنترل مي كنه يا نه همه رو به حال خودش رها كرده؟ آيا اين اداره هاي بارزسي و نظارت و اطلاعات و دادگاه و نيروي انتظامي و حراست هيچ به سرمايه اندوزي و حرص و ولع برخي از معاونان براي مداخله در پروژه هاي عمراني توسط شركت هاي وابسته به خود دقت كردن و استاندار به اين امور اشراف داره. بيچاره آقا هادي كه همه غصه ها رو بايد يك نفري بخوره و فردا اگه شكمش كمي ورم كرد مردم مي گن حتماً غذاهاي خوب خوب مي خوره و آب و هواي استانداري باهاش سازگاره.

نا شناس 30 تير 1389
پاچه خواري تا اين حد خيلي جالبه .
سیدی 30 تير 1389
صبح امروز شنیدم واقعا باید به ایشان تبریک وآفرین گفت. روحیه ای اینچنینی همراه با صبر ومتانت از ویژگی های کم نظیری است .
سید مهدی ساده 30 تير 1389
اگر خاطرتان باشد چند وقت پیش مطلبی در مورد ویژگیهای مثبت اقای ابراهیمی در سایت شمال نیوز قرار دادم اما گویا مسوولین محترم از این تمجید خوششان نیامد و بدون توجه از ان گذشتند.حالا چطورنظرشان عوض شده نمیدانم.حقیقت این است که اقای ابراهیمی مدیری جوان-خدوم و دلسوز است و کتمان این مهم ناخوشایند است .سید مهدی ساده از تهران(صداوسیما)
حسین زارع 30 تير 1389
با توجه به انبوه برنامه های روزانه حرکتی شایسته تقدیر انجام داده اند و شایسته تر آنکه اقدامات اساسی برای رفع همه محرومیتها که متاسفانه گریبانگیر جامعه شده است انجام دهند.
علی رمضانی - گیلان 30 تير 1389
آخرین شنیده های گیلان:

** یک مازندرانی استاندار گیلان می شود - شنیده ها حاکی ست که علی رغم برخی مخالفت ها، به زودی سردار سعادتی از سوی وزیر کشور به عنوان استاندار گیلان معرفی خواهد شد. مهدی سعادتی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و از مدیران ارزشی استان مازندران می باشد. جمعی از اصولگرایان با نفوذ استان و فرماندهان سپاه گیلان از موافقان و برخی از نمایندگان مجلس نیز از مخالفین این انتصاب هستند. برخی از شنیده ها نیز حکایت از تلاش حقیقت پور استاندار عزل شده اردبیل برای تصاحب استانداری گیلان دارد.
** دستور قهرمانی به فرمانداران - شنیده شده مهندس قهرمانی استاندار گیلان به فرمانداران خود دستور داده است تا از نمایندگان حوزه خود بخواهند که با فشار به وزیر کشور ماجرای تغییر وی را مسکوت نگه دارند. شاید این آخرین دستور استاندار باشد.
** تهدید یکی از نمایندگان گیلان توسط مافیای برنج - دکتر تأمینی نماینده مردم رشت با تذکری به وزیر اقتصاد و دارایی خواستار منع واردات بی رویه برنج آن هم در زمانی که به زودی برنج گیلان وارد بازار می شود، شد که البته شنیده شده پس از پایان مجلس از سوی مافیای واردات برنج مورد تهدید قرار گرفته است.
** شنیده شده که با بازنشستگی مدیرکل اوقاف گیلان تا شش ماه آینده، رایزنی برخی از نمایندگان استان برای معرفی نیروهای خود جهت تصاحب این پست بی نتیجه مانده است و تهران همچنان یکی از روحانیون جوان و خوشفکر استان که مسئولیت نهادی انقلابی را برعهده دارد، را بهترین گزینه برای اداره کل اوقاف گیلان می داند. شنیده ها حکایت از موافقت نماینده ولی فقیه در گیلان با این انتخاب دارد.
** روابط عمومی بنیاد شهید گیلان، روابط عمومی برتر - روابط عمومی بنیاد شهید گیلان با تلاش "محمدرضا داوطلب" همواره جزء روابط عمومی های موفق استان بوده و خانواده شهدا و ایثارگران از خدمات و نوآوری های این روابط عمومی راضی و خرسند هستند.
** آغاز فعالیت انتخاباتی با حضور مداوم در نماز جمعه - شنیده شده است که نماز جمعه های شهرستان های استان، بهترین فرصت برای خودنمایی و عرض اندام برخی از کاندیداهای انتخابات مجلس نهم گردیده و البته این امر در شهرستان رودبار بسیار مشهودتر از دیگر شهرستان های استان است.
** خطاب یک عضو شورای شهر به وزیر کشور - شنیده شده که یک عضو شورای شهر رشت در جلسه شورای شهرستان خطاب به وزیر کشور گفته است اگر عزل و نصب استاندار از وظایف شماست پس استاندار جدید گیلان را معرفی کنید و اجازه ندهید که نمایندگان مجلس در کار شما دخالت کرده و در معرفی استاندار خللی ایجاد کنند.
** حمایت یکی از نمایندگان غرب گیلان از مدیران سبز - شنیده شده که با آنکه حکم عزل رئیس پایانه های یکی از شهرستان های غرب استان، که طرفدار موسوی بود و حتی فرزندش نیز در جریان انتخابات ریاست جمهوری دستگیر شده بود، صادر گردیده است اما همچنان با حمایت های نماینده مجلس این شهرستان به کار خود ادامه می دهد.
** تغییر سرپرست شورای نگهبان استان - شنیده شده که فرهی سرپرست دفتر شورای نگهبان گیلان تا ماه آینده بازنشسته شده و به زودی سرپرست جدید این دفتر معرفی می گردد.
** شنیده شده اخیرا یکی از نمایندگان شرق گیلانی ویلایی یک میلیارد و 500 میلیون تومانی در ولنجک خریده است تا از میهمانان ویژه خود پذیرایی کند.
** شنیده شده استانداری گیلان برای برگزاری پیاده روی همگانی در رودسر، 15 میلیون تومان کمک مالی به فرمانداری این شهرستان نموده است. اقدامات اینچنینی شایعه فعالیت انتخاباتی مهندس قهرمانی برای مجلس نهم در رودسر را تقویت می کند.
** حضور استاندار گیلان در آلمان - شنیده ها حکایت از سفر مهندس قهرمانی به اروپا دارد. وی به نمایندگی از دولت برای افتتاح بیمارستان دکتر سمیعی به آلمان رفته است. شاید استاندار گیلان پس از پایان مأموریتش در آلمان، سری به دیگر کشورهای اروپایی بزند تا از فضای حاکم بر این کشورها مطلع گردد چون این روزها پیشنهادات زیاد برای قبول سفارت کشورهای مختلف به مهندس قهرمانی می شود.
** شنیده ها حاکی ست برخی از مدیران منطقه آزاد انزلی زمین های منطقه را با قیمت بسیار ناچیز از روستاییان به نام همسرانشان خریده و در تلاشند تا با قیمت گزاف به منطقه آزاد بفروشند.
** شنیده ها حکایت از دلخوری دلخوش نماینده صومعه سرا از حمید رسایی دارد. پس از آنکه دلخوش در صحن مجلس رسایی را به دلیل داشتن برادری دوم خردادی شماتت کرد، رسایی نیز در مقام انتقام پوستر انتخاباتی دوران اصلاحات دلخوش با تصویر محمد خاتمی را روی سایتش گذاشت. شنیده شده که دلخوش این پوستر را دروغ خوانده و مدعی شده که با فتوشاپ تصویر خاتمی را کنار تصویرش در پوستر گذاشته اند.
ز- م ساری 30 تير 1389
خدا خیرت بده...
نا شناس 30 تير 1389
تو رای نمی اری خودتو خسته نکن به کارای اصلی خودت برس
احمد مشایخی 30 تير 1389
سلام و درود خدا و فرشتگان مقربش همیشه بدرقه راه کسانی بوده که بیشترین منفعت را برای خلق خدا دارند . برادر خوبمان جناب آقای ابراهیمی بر این باور هست که این زمانها میگذرد و این مسئولیتها روزی به پایان میرسد اما لحظات دلنشینی میماند که میتواند در برابرذات احدت گواهی دهد که او از این موقعیت برای آرامش خلق خدا سپری کرده و همان لبخند دردناک آن خانواده برای توشه زمانی که ما بی سرپناه میشویم خواهد ماند . خدا بر توفیقات چنین مسئولین جوانی بیافزاید . آجرک الله
الف-محمدی 30 تير 1389
ای درود به شرفت مرد، درود وهزاران درود بر خادمین مخلص ایران عزیز
mirbahman 30 تير 1389
salam:baziha faghad ghesmat khali livan ra mibinand. man ham beh in amal alivar dr ahsant migooiam lara iad aghaye haji ghorbani meaven ostandar haji andakht ehshan ham ensan varestehei boodand.
علی زمانی 30 تير 1389
انشائ ا... که بخاطر هماهنکی با مدیر هتل نبوده که به وضعیت هتل لطمه نخوره کار خوبی انجام شد خدا قبول کنه
نا شناس 30 تير 1389
امیرالمومنین در گرمای طاقت فرسا در کوچه پس کوچه ها بلاد عرب هنگام گرمای ظهر قدم میزد تا به داد مستمند و فقیر و دادخواهی برسد .هادی جان تا میز دستت هست ازین کارها زیاد بکن ولی این دفعه خودت برو دنبال مستمندان .نذار بیان بهت بگن....یاهومدد
نا شناس 30 تير 1389
داداش محترم خیلی افراد هستند شبانه اینکار راانجام میدهند هیچی نمیگند آنوقت این مدیر ............. شما برای اینکه خودشو پیش شما شیرین کنه و عوضش نکنی از این اقدامات انجام میده اقای خوب اینکار خوبه اما بردن خبرنگار و بوق و کرنا ارزش کار را پایین میاره اقای خوب برو از مولای متقیان علی ( ع ) یاد بگیر که شبانه دور از انظار اینکار را انجام میداد ( برو ای گدای مسکین در خانه علی زن که نگین پادشاهی دهد از کرم گدا را ) اقای مدیر سایت شما چرا این خبر را تهیه کردید بروید از افراد مومن و متعهد که شبانه انجام میدهند و خبر تهیه کنید
نا شناس 31 تير 1389
نمي دانيم چه قول و قرارهاي بين مدير شمال نيوز با اقاي معاون استاتدار وجود دارد .اينگونه سايت را در اختيار رفتار عوام فريبانه و مردم فريبي ابراهيمي قرار مي دهد . اگر اقاي ابراهيمي راست مي گويد . اول بپذيرد دولت مسبب اصلي اين فقر مي باشد . دوم همه كساني كه مثل اين خانواده را به خانه خودش ببرد . حتي براي يك شب . ان وقت ببيند فقر در زير سفره سبز واقعيت دارد .
مرحوم كردان 31 تير 1389
اين رئيس روابط عمومي استانداري هم فهميده ابراهيمي ادم ساده اي . چطوري مخش را كار بگيره . مردم خيير خيلي از اين كارهاي مي كنند . چون روابط عمومي همچون ايشان ندارند تا خود نمائي كنند . كارشان هم نزد خدا با ارزشتر است
ح.ا 2 مرداد 1389
شما با این تعریف خرابش کردین .لطفا به این بنده ی خدا به خاطر خدا درست مشاوره بدین.
برادر شهید 12 آذر 1389
آقا ترا بخدا ما را از دست استاندار گیلان نجات بدهید با رویه ای که ایشان کار کرده اند کار کردن برای هر استانداری مشکل است در گیلان فرماندار ، بخشدار ، زن آبدارچی استاندار !!!!! و..... را نماینده انتخاب می کند و استاندار سر خرمن است نماینده ولی فقیه که خود شده قصه پر غصه ، بچاپ بچاپ قیامت است فقط برای حفظ استانداری هر که هر کاری می خواهد میکند ترا بجان شهدا برسید استان دست هفت کچلان است برادر شهیدم و چشمان من و مادرم پر از اشک !!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.